مشاغل پر درآمد در اسپانیا


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وب سایت من خوش امدید






نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

:: کل مطالب : 17
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 63
:: باردید دیروز : 7
:: بازدید هفته : 79
:: بازدید ماه : 79
:: بازدید سال : 1620
:: بازدید کلی : 1712

RSS

Powered By
loxblog.Com

افزایش دانش جهت مهاجرت کاری و تحصیلی

مشاغل پر درآمد در اسپانیا
یک شنبه 10 بهمن 1400 ساعت 13:27 | بازدید : 108 | نوشته ‌شده به دست دی آر دکتر | ( نظرات )

هیچ چیزی برای پوشاندن حقیقت وجود ندارد! بازار کار در اسپانیا سخت است. نرخ بیکاری در اسپانیا با 14.6 درصد یکی از بالاترین نرخ‌ها در اروپا است (اگرچه طی 5 سال گذشته به طور پیوسته در حال کاهش بوده است). بنابراین آیا امکان کار برای شهروندان بین المللی در اسپانیا وجود دارد یا خیر؟ پاسخ کوتاه بله است. در حالی که بازار کار سخت است، صنایع و بخش های شغلی خاصی وجود دارند که در جستجوی کارگران ماهر هستند. اگر مهاجری هستید که به دنبال مهاجرت و یافتن کار در اسپانیا هستید، مطمئن شوید که مهارت های لازم برای انجام مشاغل خالی را دارید.

برای بسیاری از افراد دلایل زیادی برای مهاجرت به اسپانیا وجود دارد، البته اقتصاد پر رونق یکی از آنها نیست، اما اجازه ندهید که این موضوع شما را دلسرد کند. اگر قصد مهاجرت دارید، در این لیست برخی از محبوب ترین مشاغل پرتقاضا در اسپانیا برای مهاجران آورده شده است.

مشاور تجاری در اسپانیا

شرکت های چند ملیتی زیادی در اسپانیا وجود دارند و مشاوران تجاری اغلب به آنها نیاز دارند. در بخش مالی، می توانید به عنوان مشاور، مدیر مجموعه یا مدیر مالی بین المللی کار پیدا کنید.

مهندسی فناوری اطلاعات

اگر مهارت‌های خوبی در بخش فناوری دارید، مشاغل فناوری اطلاعات زیادی در اسپانیا در دسترس هستند. شما می توانید با انجام تست نرم افزار، کدنویسی و برنامه نویسی و توسعه iOS و اندروید شغل مورد نظر خود را پیدا کنید.

مهندسی مکانیک و صنایع

مهندسی مکانیک و صنایع در اسپانیا مشاغل بسیار مورد تقاضا هستند. تا زمانی که شما تحصیلات و تجربه لازم برای انجام کار را داشته باشید. فقط مطمئن شوید که می توانید اسپانیایی صحبت کنید تا بتوانید با همکاران به خوبی ارتباط برقرار کنید.

پزشکی در اسپانیا

سیستم مراقبت های بهداشتی اسپانیا یک سیستم مراقبت های بهداشتی جهانی است و یکی از بهترین ها در جهان محسوب می شود. دستیاران مراقبت های بهداشتی، متخصصان مراقبت از کودکان و متخصصان مراقبت از سالمندان پرتقاضاترین مشاغل در اسپانیا هستند.

گردشگری و هتلداری

مشاغل کترینگ، رستوران، هتل و بارتنینگ یک گزینه عالی برای افراد خارجی است که به دنبال کار در اسپانیا هستند. شما بهترین شانس را برای یافتن این نوع کار در مقاصد اصلی توریستی، مانند شهرهای بارسلونا، مادرید و سویا خواهید داشت.

آموزش زبان انگلیسی

اگر می خواهید مهارت های زبان انگلیسی خود را به کار ببندید، می توانید شغلی به عنوان معلم خصوصی و معلم زبان انگلیسی در سطح دانشگاه پیدا کنید. از آنجایی که موانع ورود نسبتاً کم است، تدریس یکی از محبوب ترین مشاغل در اسپانیا برای افراد مهاجر و سایر انگلیسی زبانان بومی است. همه مشاغل آموزشی نیاز به گواهینامه ندارند، اما برخی از آنها نیاز به گواهینامه مانند TEFL، CELTA یا TESOL دارند.

تاجران ماهر در اسپانیا

مردم همیشه به دنبال به روز رسانی و بازسازی خانه های خود به خصوص آشپزخانه و حمام هستند. لوله کش ها و برق کاران به این نوع کار نیاز دارند، مانند سایر مهارت ها مانند مکانیک و جوشکار.

دریافت ویزای کار برای کار در اسپانیا

شهروندان بین المللی که به دنبال کار در اسپانیا هستند باید ویزای کار مناسب را دریافت کنند. شما می توانید ویزای کار اسپانیا را از سفارت یا کنسولگری اسپانیا در کشور اقامت خود دریافت کنید. هنگامی که ویزای کاری خود را دریافت کردید، سه ماه فرصت دارید تا برای مجوز مربوطه با مقامات اسپانیا درخواست دهید.

مشاغل خارجی در اسپانیا

در حالی که مشاغل پر درآمد در اسپانیا زیاد نیستند، برخی از صنایع به کارگران ماهر نیاز دارند. در سال 2019، صنایع مهندسی، فناوری اطلاعات، مراقبت های بهداشتی و هتلداری برخی از بهترین مشاغل در ایتالیا بود.

گزینه های بیمه درمانی در اسپانیا

قبل از اینکه برای شغل جدید به اسپانیا بروید، مطمئن شوید که گزینه های شما برای بیمه درمانی چیست. حتی با وجود اینکه اسپانیا دارای سیستم مراقبت بهداشتی جهانی است، اما همچنان هزینه بیمه درمانی بین المللی خصوصی را در نظر بگیرید.

یادگیری زبان اسپانیایی

اگر به دنبال کار در اسپانیا هستید، به خاطر داشته باشید که بیشتر فرصت های شغلی در مادرید و بارسلونا هستند. بیشتر مشاغل مستلزم زبان اسپانیایی هستند، بنابراین مطمئن شوید که می توانید قبل از حرکت به این زبان صحبت کنید. در حالی که بسیاری از مردم می‌خواهند قبل از نقل مکان از کار مطمئن شوند، معمولاً یافتن کار از داخل کشور آسان‌تر از خارج از کشور است.





:: برچسب‌ها: کار در اسپانیا , مشاغل پردرآمد در اسپانیا , ویزای اسپانیا , مهاجرت به اسپانیا ,
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: